Wednesday, May 2, 2007

a day at h0me~ rarr ;

寄 没有地址的信
这样的情绪 有种距离 你 放著谁的歌曲
是怎样的心情 能不能说给我听

雨 下得好安静
是不是你 偷偷在哭泣
幸福 真的不容易
在你的背景 有我爱你

我可以 陪你去看星星
不用再多说明 我就要和你在一起
我不想 又再一次和你分离
我多么想每一次的美丽 是因为你

寄 没有地址的信
这样的情绪 有种距离 Ho-Oh Woo~ 你 放著谁的歌曲
是怎样的心情 能不能说给我听

雨 下得好安静
是不是你 偷偷在哭泣 Oh~
幸福 它真的不容易
在你的背景 有我爱你

我可以 陪你去看星星
不用再多说明 我就要和你在一起
我不想 又再一次和你分离
我多么想每一次的美丽 是因为你 Ho~ Woo

我可以 陪你去看星星
不用再多说明 我就要和你在一起
我不想 又再一次和你分离
我多么想每一次的美丽 是因为你 Ho-Oh

lOls! i've been listening to this songs f0r lyk MONTHS..
yet i nvr get bored of it.. to mii this song meant something to mii..
something that i wont forget.. =D hehe!

neways.. woke up lyk 1 smth today.. damn lazy to get up.. tired..
hehes! had my lunch.. while watching tv.. w0ooooo~` haha! xD
after lunch.. went in my r0om.. did my revision... ec0ns!! danng..
so many formula to memorise.. hiks hiks~ now it's 5.21 .. hehes!
and i'm blogging while listening to da song above.. x) i just love it..
weeetttss!! g0nna chat while surfing da net for a while... den..
i dunn0 wad i'm gonna do.. =P kekes!! yyeah.. it's sch0ol tomorrow..
rarr ; blehhs.. i'm so fcukin b0red.. btw.. i g0t my contact lens ady..
and yea.. i'm happy~ LOLS! lame... till then! tata~ x)


No comments: